Sıkça Sorulan Sorular

Yardıma mı ihtiyacınız var? Bütün sorularınızı cevaplamak için buradayız.

Aboneliğimi Nasıl İptal Edebilirim? İptal işlemi için birden fazla yol var.

Talebinizi bize en pratik şekilde iletebilmek için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz. İptal talebinize takiben 24 saat içinde faturalamanızı durduracağız ve hizmetiniz 5 gün sonra otomatik olarak sonlandırılacak. İşleminiz tamamlandığında sizi bilgilendireceğiz.

Aşağıdaki yöntemleri denediğinizde bir bildirim almıyorsanız, Online İşlem Merkezi üzerinden bize hemen destek kaydı bildirebilirsiniz:

https://oim.tek.net.tr

Ekiplerimizle ilgili şikayetlerinizi ve önerilerinizi bize bildirmek için aşağıdaki linkten Online İşlemler'e giriş yapın.

Sol taraftaki menüden "Destek" başlığına tıklayın ve genişleyen meniden "Destek Kayıtlarım" başlığını seçin.

Buradan da "Yeni Destek Kaydı Oluştur"a tıklayın. Karşınıza gelen sayfadan "Hizmet Kanalı Şikayeti" başlığını seçerek, destek ekiplerimiz ile ilgili şikayet ve önerilerinizi bize iletebilir, ya da daha önce iletmiş olduğunuz şikayetiniz ile ilgili destek kaydınıza detay ekleyebilirsiniz.

AKN, ay içinde belirtilen download (veri indirme) miktarının aşılması durumunda devreye girer. Ay içinde bu miktarın aşılmaması durumunda erişim hızlarında herhangi bir değişiklik olmaz. Aşıldığı taktirde ise hız en az 3 Mbps’e düşürülür (paket lansmanındaki indirme hızı 4 Mbps ise) ve internet kullanımı bu hızla devam eder. Sonraki ay ise kullanım hızınız olması gereken noktaya yeniden yükseltilir.

01.05.2017 tarihi itibarıyla AKN uygulanan paketler/tarifelerde AKN sonrası aşağıdaki tabloda yer alan indirme hızları uygulanır.Saat 02.00 – 08.00 arasındaki kullanımlar AKN hesaplamasında dikkate alınmaz. İlgili zaman dilimlerinde AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın yine aşağıdaki tabloda belirtilen indirme hızı uygulanır.

AKN’nin açılımı Adil Kullanım Noktası, AKK’nin açılımı Adil Kullanım Kotasıdır. İkisi de aynı anlama gelir. Kota, teknik olarak bunlardan ayrı bir terimdir. Bazı operatörlerin belirli bir veri indirme miktarının geçilmesinden sonra (aynen AKN gibi) hızı düşürmeden ekstra ücret talep etmesi durumundaki sınır değerdir. Ama AKK’nin içindeki kota kelimesinden dolayı genelde kota kelimesi, AKN ve AKK yerine yaygın olarak kullanılır. (Bu arada bizde hiçbiri yok.)

Faturayla ilgili itirazlarınızı bize bildirmek için Online İşlemler'e, size özel kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapın.

Sol tarafta bulunan "Teknik & Destek" menüsüne tıklayın ve genişleyen menüden "Destek Kaydı Oluştur"a tıklayın.

Karşınıza gelen ilk yardım menüsünden konu olarak"Fatura ve Ödemeler İle İlgili Destek İstiyorum" seçin.

Alt seçenekler menüsünden de"Faturam Hakkında Bilgi Almak İstiyorum"başlığını seçerek "Destek Kaydı Oluştur" butonu ile destek kaydınızı oluşturabilirsiniz.

Talebiniz, bize ulaştıktan sonra ekiplerimizce incelenir ve değerlendirilir. İtirazınız hakkında 24 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri destek kaydınız üzerinden size bildireceğiz.

TekNet'li olmak isteyene her zaman kapımız açık  Siz yeter ki TekNet'li olun diye biz 480 TL’ye kadar cayma bedelinizi karşılıyoruz.

Bize abone olup gerekli işlemleri hazırladıktan sonra hizmet aldığınız operatöre geçiş talebinizi biz iletiyoruz. Kurulum işlemlerinin ardından da kısa sürede TekNet kullanmaya başlıyorsunuz. Geçiş sırasında çıkan cayma bedelini de faturanıza aydan aya indirim tutarı olarak yansıtıyoruz.

TekNet'li olduktan sonra da bir daha cayma bedeli gibi sorunlarla uğraşmanıza gerek kalmıyor. Taahhütsüz bir internet deneyimi sunan Tek Fiber Ultimate sadece memnun olduğunuz sürece kullanın istiyoruz !

Aktif altyapımızdaki cihazlar hem yeni olduğundan hem de doğrudan olarak bizim yönetimimizde olduğundan performans olarak daha iyi sonuçlar verebiliyor. Ama mesafeler arttıkça aktif altyapımızda olmanızın hız avantajları da azalıyor. Dolayısıyla hızınızı olumsuz olarak etkilemez, genelde olumlu olarak etkiler, en kötü ihtimal bir etkisi olmaz.

Yeniden kurulum yapılmasına gerek yoktur.

Modeminizin üzerindeki ışıklar yanıyorsa, bilgisayarınız ve modeminiz arasındaki fiziksel ya da kablosuz bağlantı ile ilgili sorunlar olabilir. Öncelikle bağlantı kablolarınızı ve bilgisayar üzerindeki ağ yapılandırmanızı kontrol etmelisiniz. DNS, Proxy ve manuel atanan IP adreslerini otomatik ayara alarak denemelisiniz. Bu konuyla ilgili detaylı bilgiyi "TekNet'te İşlerimi Nasıl Yaparım" sayfalarında bulabilirsiniz. Tüm işlemleri yapmanıza rağmen internete erişim sorunu yaşıyorsanız TekNet Online İşlemler’den ya da 0850 288 80 80 numaralı TekNet Hızlı İşlem Hattı’ndan destek talebinizi iletebilirsiniz.

Biz zaten taahhütlü fiyatına taahhütsüz dolu dolu internet sunuyoruz. Ayda 199 TL’ye istediğiniz zaman hizmetinizi sonlandırma ayrıcalığı olan taahhütsüz internet hizmeti veriyoruz. Bu yüzden taahhüt gibi konularla sizi sıkmak istemiyoruz.

Hala Sorunuza Cevap Bulamadınız Mı? Size Ulaşalım.