TekNet Hakkında

Yenilikçi bir vizyon ile sektörde pek çok ilke de imza attan TekNet, 2016 yılında bireysel pazarda bayilerle çalışmayı tamamen bıraktı. Böylece sadece online satış kanalı (internet sitesi) ve çağrı merkezi üzerinden abone olma işlemlerini tamamlamayı tercih eden Türkiye’nin ilk internet operatörü oldu. 2017 yılında ise yasal zorunluluğun başlamasına daha bir buçuk yıl varken, bireysel pazarda tüm kullanıcıları için AKN’yi kaldıran ilk internet servis sağlayıcısı olarak, sektöründe bir ilke daha imza attı

TekNet fiber optik altyapı yatırımlarına önem vermekte ve bu bağlamda yerleşik operatörden bağımsız kendi altyapısını oluşturmaktadır.İstanbul, İzmir gibi şehiriçi metropol alanlarda fiber optik şebeke yaygınlığını hızla artırmaktadır. Fiber-optik kablo altyapısını tesis ederken yüksek hizmet kalitesini hedeflemektedir.

Abone Ol

+

Ağ Kapsama Alanları

k+

Mutlu Müşteri

+

Deneyimli Çalışanlar

+

Sertifika ve Kazanılan Ödüller

Hızlı Özgür ve Sınırsız İnternet Kapınızda

Nasıl TekNet’li olurum?

  • Tüm abonelik sürecinizi dijital kanaldan yerinizden kalkmadan sunuyoruz.
  • Uzman ekibimizle belgelerinizi size ulaştırıyor ve kurulumunuzu yapıyoruz.
  • En hızlı şekilde internet hizmetinizi aktive ediyoruz.

Sıkça Sorulan Sorular

Aboneliğimi Nasıl İptal Edebilirim?

İptal işlemi için birden fazla yol var. Talebinizi bize en pratik şekilde iletebilmek için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz. İptal talebinize takiben 24 saat içinde faturalamanızı durduracağız ve hizmetiniz 5 gün sonra otomatik olarak sonlandırılacak. İşleminiz tamamlandığında sizi bilgilendireceğiz.

Aşağıdaki yöntemleri denediğinizde bir bildirim almıyorsanız, Online İşlem Merkezi üzerinden bize hemen destek kaydı bildirebilirsiniz:

https://online.tek.net.tr

Online İşlem Merkezi ile İptal

Hizmet iptali işlemini Online İptal seçeneğiyle kolayca gerçekleştirebilirsiniz. Online İşlemler İptal menüsüne buradan ulaşabilirsiniz.

Online İşlemler İptal menüsünde karşınıza çıkacak İptal Talebini İlet butonunu kullanarak fesih sürecini başlatabilirsiniz. Bu talep doğrultusunda gerekli işlemleri yaparak hizmetinizi kapatacağız ve sizi de sonuçtan haberdar edeceğiz.

TekNet Online İşlemler: https://online.tek.net.tr

E-Devlet ile İptal İşlemi

Hizmet iptal taleplerinizi artık e-Devlet üzerinden de oluşturmanız mümkün. https://www.turkiye.gov.tr/btk-abonelik-fesih-basvurusu adresine giderek, e-Devlet şifresi haricindeki diğer yöntemlerle (e-imza, banka bilgileri, T.C. kimlik kartı) giriş yapmanız gerekiyor.

Talep oluşturmak için sisteme giriş yaptıktan sonra arama kısmına “TurkNet Abonelik Fesih Başvurusu” yazarak ilgili yere ulaşabilirsiniz. Bu talep doğrultusunda gerekli işlemleri yaparak hizmetinizi kapatacağız ve sizi de sonuçtan haberdar edeceğiz.

E-Posta ile İptal İşlemi

İptal talebinizi, kimliğinizin önlü arkalı fotokopisini iptal-faks@turknet.net.tr e-posta adresimize göndermeniz yeterli.

Göndereceğiniz e-postayı aboneliğiniz ile eşleştirebilmemiz için konu kısmına “Abone Numaranızı” yazarak sistemlerimizde kayıtlı e-posta adresinizden göndermenizi rica ediyoruz. Abone numaranızı ve sistemlerimizde kayıtlı olan e-posta adresinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Koşullar*

- Göndereceğiniz evraklar .jpg formatında olmalıdır.

- Belgeler mailin içeriğine değil ekine eklenmelidir.

- Göndereceğiniz dosya boyutları toplamının 10 MB’ı geçmemesi gereklidir.

*Koşulları sağlamayan dosyalar işleme alınmayacaktır.

Bu talep doğrultusunda gerekli işlemleri yaparak hizmetinizi kapatacağız ve sizi de sonuçtan haberdar edeceğiz.


Faks ile İptal İşlemi

Klasik bir faks cihazı kullanarak, kimliğinizin önlü arkalı fotokopisinin, Abone/ Hizmet numaranızın, iletişim bilgilerinizin bulunduğu dilekçeyi 0212 216 55 60 numaralı faksımıza gönderebilirsiniz.

Abone numaranızı buradan öğrenebilirsiniz.

Bu talep doğrultusunda gerekli işlemleri yaparak hizmetinizi kapatacağız ve sizi de sonuçtan haberdar edeceğiz.

Örnek iptal dilekçesi için tıklayınız.

IVR ile İptal İşlemi

Hizmet iptal taleplerinizi +90 242 229 77 25 numarasından sesli yanıt olarak iletebilirsiniz.

Bu talep doğrultusunda gerekli işlemleri yaparak hizmetinizi kapatacağız ve sizi de sonuçtan haberdar edeceğiz.

Ekiplerimizle ilgili şikayetlerinizi ve önerilerinizi bize bildirmek için aşağıdaki linkten Online İşlemler'e giriş yapın.

Sol taraftaki menüden "Destek" başlığına tıklayın ve genişleyen meniden "Destek Kayıtlarım" başlığını seçin. Buradan da "Yeni Destek Kaydı Oluştur"a tıklayın.

Karşınıza gelen sayfadan "Hizmet Kanalı Şikayeti" başlığını seçerek, destek ekiplerimiz ile ilgili şikayet ve önerilerinizi bize iletebilir, ya da daha önce iletmiş olduğunuz şikayetiniz ile ilgili destek kaydınıza detay ekleyebilirsiniz.

Destek Kaydı Oluştur


AKN, ay içinde belirtilen download (veri indirme) miktarının aşılması durumunda devreye girer. Ay içinde bu miktarın aşılmaması durumunda erişim hızlarında herhangi bir değişiklik olmaz. Aşıldığı taktirde ise hız en az 3 Mbps’e düşürülür (paket lansmanındaki indirme hızı 4 Mbps ise) ve internet kullanımı bu hızla devam eder. Sonraki ay ise kullanım hızınız olması gereken noktaya yeniden yükseltilir.

01.05.2017 tarihi itibarıyla AKN uygulanan paketler/tarifelerde AKN sonrası aşağıdaki tabloda yer alan indirme hızları uygulanır. Saat 02.00 – 08.00 arasındaki kullanımlar AKN hesaplamasında dikkate alınmaz. İlgili zaman dilimlerinde AKN’nin aşılıp aşılmadığına bakılmaksızın yine aşağıdaki tabloda belirtilen indirme hızı uygulanır.

AKN’nin açılımı Adil Kullanım Noktası, AKK’nin açılımı Adil Kullanım Kotasıdır. İkisi de aynı anlama gelir. Kota, teknik olarak bunlardan ayrı bir terimdir. Bazı operatörlerin belirli bir veri indirme miktarının geçilmesinden sonra (aynen AKN gibi) hızı düşürmeden ekstra ücret talep etmesi durumundaki sınır değerdir. Ama AKK’nin içindeki kota kelimesinden dolayı genelde kota kelimesi, AKN ve AKK yerine yaygın olarak kullanılır. (Bu arada bizde hiçbiri yok.)

Faturayla ilgili itirazlarınızı bize bildirmek için Online İşlemler'e, size özel kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapın.

Sol tarafta bulunan "Teknik & Destek" menüsüne tıklayın ve genişleyen menüden "Destek Kaydı Oluştur"a tıklayın.

Karşınıza gelen ilk yardım menüsünden konu olarak"Fatura ve Ödemeler İle İlgili Destek İstiyorum" seçin. Alt seçenekler menüsünden de"Faturam Hakkında Bilgi Almak İstiyorum"başlığını seçerek "Destek Kaydı Oluştur" butonu ile destek kaydınızı oluşturabilirsiniz.

Talebiniz, bize ulaştıktan sonra ekiplerimizce incelenir ve değerlendirilir. İtirazınız hakkında 24 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri destek kaydınız üzerinden size bildireceğiz.

TurkNet’li olmak isteyene her zaman kapımız açık J Siz yeter ki TurkNet’li olun diye biz 480 TL’ye kadar cayma bedelinizi karşılıyoruz.

Bize abone olup gerekli işlemleri hazırladıktan sonra hizmet aldığınız operatöre geçiş talebinizi biz iletiyoruz. Kurulum işlemlerinin ardından da kısa sürede TurkNet kullanmaya başlıyorsunuz. Geçiş sırasında çıkan cayma bedelini de faturanıza aydan aya indirim tutarı olarak yansıtıyoruz.

TurkNet’li olduktan sonra da bir daha cayma bedeli gibi sorunlarla uğraşmanıza gerek kalmıyor. Taahhütsüz bir internet deneyimi sunan TurkNet GigaFiber’i sadece memnun olduğunuz sürece kullanın istiyoruz!


Her Yerdeyiz

Hizmet bildirimleri için bir e-posta adresi sağlamayan Ev İnternet müşterileri